Sunday, December 23, 2012

waahhh baru warm up aje??


dear TDI..cube bace nie..
"Saya rasa saya ingin menyumbang lebih daripada ini. Saya kata kepada kawan-kawan ini baru warm-up saja; kita belum berjalan lagi."
waahhh..itu kata2 dari seorang usahawan, jutawan, hartawan plus aku nak tambah lg sedirik beliau seorang rajinawan...(sgt rajin)...
sbb ape aku ckp tan sri sgt rajin? sbb byk da pun tan sri buat tuk orang islam..baru2 nie dah pun beli gardenia..aku pun teruja makan roti gardenia..semakin hari semakin sedap..tapi tue dier kate baru warm up aje..hohoho..sgt terbaik laa...

waa..bile aku nak rajin mcm tan sri nie..wink wink (kenyit mate le nie)...takpe2 start dari angan dulu ye..angan2 nak jadi orang yang rajin..okeh lets do it..how? kite kene tau cmne orang tue rajin..so kite same2 bace kat sini yea..


to owner website mirlme.com thanks ya..gud info..cyg dier..mmmmuahks

No comments:

Post a Comment