Tuesday, January 8, 2013

confuse..err..

Hai TDI..morning..

Sorry..dah lame tak ke sini..bukan aku lupekan ko tau..aku busy sket kebelakangan nie..aku berazam nak kerja betul2..nak dpt rezeki halal..kalo leh aku nak ganti masa2 aku yang buang dengan lepak2 je..

so start tahun nie aku wat report book..nak submit every month..so harap2 kali ni aku berjaya..

dear TDI..hari nie aku call Shahar tak dapat..dier kata nak gi memancing kat ulu yam..tapi entah la..dari awal pagi tadi aku call tak berangkat..la nie..tak dapat plak..takde lain ke ape kat ulu yam tu? aku pun tak tau..ke dier mmg kecik ati kat aku..

entah la sejak akhir2 hari nie aku selalo emosi...rase besalah sangat..serius..aku tak layan dier dengan sepatutnya..entah la..aku nie tak reti nak appreciate orang agaknya.."u..maafkan i yea.."

kepada syukiran..hari ni sepatutnya awak akan msg saya pasal laptop..saya tunggu msg awak..

awak, saya rindu awak..awak ape khabar? sehat? saya nak call or msg..tapi saya takut saya ni menyusahkan awak..

dear shahar...i cuba untuk sayang u yea..tapi i takut..takut ditipu..takut dikecewakan lagi...

arghh..dalam kesibukan kerja..hati nie bercelaru..fikiran jugak celaru..mcm2 pikir..aduhai..kenapa aku tak de kawan..telinga untuk mendengar..




No comments:

Post a Comment