Tuesday, January 1, 2013

school begin

hai TDI..

hari nie start skola dan bermakna aku juga start keja sebagai juruteknik komputer untuk tahun 2013..so
ari nie..ok la..semua berjalan lancar..busy tu biase la kan..azam baru aku moga2 hari nie lebih baik dari semalam dan esok lebih baik dari hari ini..insya Allah...

ari nie genap seminggu aku berhubung dengan seseorang yang aku tak kenal..but i try be positive..ape2 pun aku nie masih awek orang..err..awek ke? entah la..aku pun tak tau..since jumaat mlm ari tue kitorg last msg n smpi hari nie..semlm dier jwb trus ckp "nnt i call balik" word yang biase digunakan..tapi tak call pun..uhuhu..tapi word tue aku dah biase dah dan tak harap pun dier call balik..but aku tak leh terima sebab dier tak reply and jawab call aku....seriyess...sedey sgt..tapi aku dah takde airmata dah...cume pedih je hati aku nie..

ape salah aku ek..so perkara nie sedikit sebanyak mengganggu tugas aku seharian..aku cube busy kan diri dan tak fikir sangat...ok berbalik kepada cerita stranger man tue..name dier shahar..or zahar..aku pun tak clear lagi name dier..cume mlm tdi dier sebut ade din kat blkg..so shaharudin ke zaharudin ke..huhuh..

errr...tetiba ramai pulak orang kat pusat akses nie..trus ilang idea aku nak berkarya..nnt aku smbg lagi yea TDI =)





No comments:

Post a Comment